Saturday, April 25, 2009

* Iffa Bini Orang*

* Iffa Bini Orang*
Hampir dua tahun aku memendam rasa untuk memiliki bini kawan aku nie.Aku
juga dah kawin tapi entahla sejak 2 menjak nie aku rasa cipap bini dah tak
power.Sekarang taste aku ke arah bini kawan aku ini.Kami selalu berjumpa di
majlis-majlis keramaian atau bila kami kunjung mengunjungi kerana aku dan
suaminya satu pejabat.Koteku sentiasa tegang bila menengok dia especially
masa dia pakai t-shirt. Aku yakin dia perasan yang aku memang selalu
memerhatikan dia. Tapi kami tetap berbual mesra sebagai kawan.
Pada hari yang bersejarah itu, aku terasa malas nak kerja so aku ambik MCdan
lepas tu aku berjalan-jalan di sekitar K.L. Tetiba aje aku terserempak
dengan dia (Iffa) small world kata hatiku,tika itu aku lihat Iffa muram
aje.Kami berbual-bual tetapi mata aku tak dapat lari dari memandang
teteknya, walaupun dia berpakaian blouse dan skirt.Kami berjalan-jalan dan
aku berjaya membuat dia ceria dan tertawa.Kami makan di Kenny Rogers,dan
waktu tu tak ramai orang.Setelah beberapa lama aku semakin berani memuji dia
dan bertambah berani lagi bila aku kata aku dah lama minat kat dia.Iffa
tersenyum dan menjawab "Iffa tau, pasal abang selalu pandang Iffa,bukan
pandang muka aje kan?"
"Iffa tak marah ke abang pandang macam tu?""Tak, itu kan hak abang"Iffa
panggil aku macam panggil suami dia,itu sudah bagus.Perbualan kami bertambah
daring, walaupun aku tak berapa ingat secara detail, perbualan kami berkisar
sekitar sex.Iffa kata dia tak berapa puas dengan laki dia dan mungkin laki
dia ada hubungan dengan perempuan lain.Memang pun laki dia ada perempuan
lain, laki dia sendiri bagitau aku.So bila dia tau aku memberikan tumpuan
pada dia,dia seronok.Akhirnya nafsu yang kuat memaksa aku berkata"I want you
Iffa,I wanna fuck u ". Dan kerana nafsu yang kuat jugalah Iffa menjawab "Tak
kan lah di sini pulak" sambil mengenyit mata dan menguntum senyum yang
sungguh menggoda. Peh ini sudah bagus kami pun pergi kesebuah hotel
dipinggir ibukota.
Tiba di dalam bilik,kami tidak bercakap sepatah pun.Dari berpegangan
tangan,kami berangkulan kemas, bibir bertaut. Rangkulan kemas aku longgarkan
agar tangan aku dapat merayap ke dadanya dan meramas-ramas teteknya.Sah
tetek dia memang besar. Merasakan dia hampir terjatuh,aku merebahkan Iffa ke
atas katil.Aku berjaya menanggalkan blouse dan skirtnya. Coli merah
bercangkuk depan bagai menggamit aku. Aku tanggalkan. Aku hisap. Aku tak
ingat berapa lama aku menikmati teteknya, yang aku ingat teteknya memang
seperti yang dijangka ditambah dengan kesedapan air susu yang keluar, aku
telan terus (masa tu dia masih menyusu anaknya).Aku tanggalkan pakaian aku
tetapi aku tak nak masukkan terus dalam pantat Iffa.Aku mesti puaskan Iffa
coz aku nie yang jenis tak tahan lama kalau orang tu aku minat,aku mula
menjilat cipapnya tapi tak lama coz aku rasa loya kalau jilat lama-lama,tak
sampai 2 minit,Iffa menjerit kegelian, sambil menarik-menarik rambutku minta
aku berhenti. Namun aku tetap berdegil meneruskan jilatan dan nyonyotan
kelentitnya agar Iffa betul-betul puas. "Abang, Iffa tak tahan, please fuck
me". Perlahan-lahan aku masukkan batang aku kedalam pantat Iffa. Maka
bermulalah pelayaran ini,ketika pelayaran ini air bergelombang bergelora
kami bergulingan diatas katil sambil aku menujah dengan laju kote kedalam
cipapnya agar kami sama2 sampai kepuncak klimaks maksima,suara Iffa jangan
cerita la sampai aku pun tak paham apa yang Iffa cakap,apa yang aku dengar
sedap,tu aje yang aku paham,ahkirnya klimaks sampai sama,air aku terpancut
ke dalam cipapnya,Iffa kejang kepuasan teramat sangat,aku pun sama kepuasan
Dah puas, kami terbaring kepenatan.Ada dekat sejam kami belayar,peh penat
cakap Iffa.Perlahan-lahan Iffa bangun menuju ke bilik air.Aku mengikutinya
masuk ke bilik air. Iffa dah membalut tubuh dengan towel. Aku tanya dia
"Iffa menyesal?" Iffa kata taklah sedap,lagi bagus dari suaminya.Lega hatiku
bila Iffa berkata demikian lalu aku mengucup erat bibirnya.Aku tau dia nak
lagi. Iffa berlalu keluar dari bilik air,lepas rehat dan makan kami fuck
lagi,kali aku buat lubang baru lak,aku pecahkan lubang buntutnya pula,Iffa
cakap sedap berganda kerana dua lubang dikorek serentak,lubang buntutnya
dikorek oleh koteku manakal lubang cipapnya dikorek dua jariku,mau tak sedap
Iffa meraung kesedapan kenikmatan,sudah lama aku nak buat macam nie,kini
hajat ku tercapai,puas.
Selepas peristiwa dihotel itu kami sering berjumpa dan apabila kami berjumpa
seperti biasa kami fuck dan dalam fuck tu aku mesti main buntutnya
sekali,Iffa tak membantah dia jadi ketagih lak kalu aku tak main
buntutnya,lepas main cipapnya puas-puas aku main buntutnya pula,aku pula
kini dah tak loya lagi dalam bab jilat-menjilat cipap nie malah air bekas
jilatan aku tu,aku minum habis sedap tu.Dulu Iffa tak penah kena jilat sebab
laki dia kata kotor lagi satu Iffa tak penah hisap kote sebab laki dia tak
kasi kotor katanya.Mungkin sebab nak membalas jasa aku menjilat pantat dia,
Iffa rela belajar menghisap kote aku, walaupun pada mulanya dia agak kaget
tapi ahkirnya dah expert ajaran aku nie,Iffa sekarang dah pandai meminta aku
menjilat pantatnya lagi,dah pandai segalanya,selalu dia minta aku memuaskan
dia sampai dia sendiri minta berhenti.Lepas tu kami fuck dengan pelbagai
posisi. Kali ni aku bertahan lebih lama. Dia kata dia cum banyak kali.Kali
terakhir kami fuck hari tu ialah bila kami dah siap berpakaian dan nak
keluar dari bilik. Dekat pintu bilik, kami berkucupan, berpelukan dan kami
sukar untuk berpisah. masing-masing nak lagi. Akhirnya aku londehkan seluar
aku sementara dia tanggalkan seluar dalam dia aje.Kami fuck standing
position dan pancut dalam.Iffa gunakan seluar dalam dia lap air mani di
cipap dia dan juga kote aku.Seluar dalam tu aku campak kat dalam tong sampah
dekat lif.Iffa balik tak pakai seluar dalam. Kami ketawa dan berpelukan
sementara menunggu lif.
Selepas tu, tiga minggu aku tak jumpa atau call Iffa.Aku ingatkan aku buat
salah apa-apa dengan dia.Rupanya tidak,malah dia juga gian nak jumpa aku
cuma kebelakangan ini suaminya asyik ada kat rumah sahaja,sebab tu dia
jarang keluar. Suatu hari suaminya menjemput kami sekeluarga makan malam
dirumahnya,inilah peluang aku berjumpa dengan Iffa setelah tiga minggu aku
tak berjumpa dengannya,ketika kami sampai dirumah Iffa,aku tengok Iffa makin
cantik,tak tahan aku tengok Iffa rasanya kat situ juga aku nak fuck dia
tetapi kerana hormatkan suami Iffah yang juga kawan baikku,aku rilek aje,ku
tahu Iffa pun gian juga koteku ,tika itu kami hanya mampu tersenyum
ajelah,lalu aku cari peluang nak ringan-ringan dengannya waktu itu,tetiba
aje bini cakap dia nak kebilik air kejap dan suami Iffa naik atas,aku tahu
la suami dia naik atas biliknya nak check e-mail ,bukan aku tak tahu
suaminya pun ada awek cyber,pasal tu bila Iffa minta main dia cakap penat
la,mau tak penat dia dah ada cipap simpanan macam aku juga tapi aku kalau
bini aku minta ,aku mesti bagi punya ,saja tak nak bini syak,banyak hal
peribadi diaorang suami dia cerita kat aku tu pasal le aku tahu kelemahan
Iffa ,ini peluang baik aku mesti tak lepaskan. Masa tu pula anak aku
bermain-main dengan anak yang sulong kat halaman rumahnya sementara anak
yang bongsu kecik lagi. Aku pun menghampiri Iffa dan memegang bahunya, dia
nampak gementar. Tapi dia tak kata apa-apa.
Aku kata " I miss you Iffa". Dan dengan perlahan dia jawab "I miss you too".
Betapa leganya hati ku ini. Tanganku semakin berani merayap ke bawah sampai
ke pinggulnya. dia tersenyum. aku dah tak tahan, aku sentuh dagunya dan
mendekatkan bibirku ke bibirnya. Kami berkucupan erat dan berpelukan.
Tanganku seperti biasa merayap ke teteknya. Di waktu yang sama anak kecilnya
menangis. Puas dipujuk, masih tak berhenti. Iffa tau dia nak menyusu. Aku
masih ingat peristiwa itu. Iffa memandang tepat ke arah aku, sambil
tangannya menyelak baju t-shirtnya seolah-olah dia mahu aku melihat dengan
jelas. Bra putihnya diselak ke atas, menampakkan dengan jelas teteknya yang
ranum. Nyata sekali dia mahu menunjukkan teteknya itu kepada aku bila dia
sengaja mengambil masa untuk menyuapkan puting teteknya ke dalam mulut
anaknya. Aku tersenyum geram, dan Iffa membalas manja menghairahkan dengan
gaya tangan menghisap koteku. Aku menghampiri Iffa dan tanganku meramas
teteknya yang sebelah lagi. Iffa kata "jangan bang, not here". Tapi aku
degil, aku terus meramas, sambil aku tau Iffa sukakannya. Aku kucup bibirnya
lagi. Masa tu aku dah tak kisah apa. tanganku terus merayap kebawah baju dan
branya, memainkankan putingnya. Tanpa berkata apa-apa aku dekatkan mulut aku
ke tetek Iffa untuk menghisap, Iffa cuba membantah, tapi tak berupaya. Aku
sempat menyonyot beberapa kali dan menelan susu Iffa. Tiba-tiba anak aku
memanggil aku minta aku tolong sesuatu. Pantas aku berhenti, membetulkan
baju Iffa dan pergi mendapatkan anak aku. Nasib aku memang baik, kerana
diwaktu yang sama bini aku keluar dari bilik air. Selepas itu kami tidak
berkesempatan lagi untuk mencuba di situ, sebelum balik aku sempat membuat
isyarat supaya Iffa call aku esok.
Esok aku menerima panggilan Iffa melalui handphone. Kami berbual panjang.
Iffa kata pada mulanya dia memang nak call aku tapi line tak clear,Iffa
cakap dia semakin rindu dan gian kat aku. Dipendekkan cerita kami merancang
untuk berjumpa lagi di hotel yang sama masa kami jumpa mula-mula dulu. Di
hari yang dijanjikan aku keluar kerja macam biasa tetapi yang sebenarnya aku
cuti hari tu,bini aku ingat aku pergi kerja . Aku sampai di bilik hotel
lebih kurang jam 11 pagi. Lebih kurang jam 11.30 pagi bilik aku di ketuk. Ku
buka pintu itu alu ku tarik Iffa sambil menutup pintu lalu aku peluk dan
kucup dia. Tapi cakap dia nak kebilik air dulu,tetiba hand phone ku
berbunyi,hal pejabat potong betul la ,bila urusan pejabat selesai,aku letak
hand phone aku atas meja,aku lihat Iffa sudah berdiri dekat katil. Dengan
wajah menggoda dia menanggalkan butang baju blousenya satu persatu.
Mula-mula bajunya, skirtnya, branya dan last sekali seluar dalamnya. Aku
lihat semua tu bagaikan keseronokan padaku, keras koteku dibuatnya bini aku
pun tak buat macam tu . Iffa berdiri dengan gaya manja menunggu aku
berbogel,lalu aku bogelkan diriku dengan pantas dan berbogellah aku dengan
koteku tegang 90%. Selepas melakukan rutin biasa berpelukan, berciuman, raba
meraba, hisap-menghisap, Iffa berbisik "abang, boleh tak abang jilat?
please" ku tahu Iffa dah gian minta dijilat,masa tu aku tau cipap dia dah
basah lenjun, tapi aku dah bersedia untuk itu, aku dah ketagih nak minum air
cipapnya,Iffa cakap aku orang yang akan diingatinya sepanjang masa kerana
jilatan ku pada cipap nya tiada bandingan,akulah penjilat paling hebat buat
Iffa,siapa pengajarnya cipapnya juga, aku pun jilatlah cipap Iffa, sampai
dia merengek minta berhenti dan menarik rambut aku.
Kemudian kami tukar posisi 69 ,ku dengar srup srupppp dari mulut Iffa
menghisap koteku,sudah pandai Iffa hisap koteku,naik juling mataku menahan
kesedapan akibat hisapan koteku oleh Iffa ,aku kemudian kembali membaringkan
Iffa dan memasukkan koteku aku ke dalam cipapanya. Sambil mengenjut, aku
cium keseluruh muka dan tengkuk dan sesekali menghisap teteknya,dan macam
biasa kami sesama tikam-menikam dan bertukar 2-3 posisi sampai kami sama
klimaks,tika itu suara Iffa macam-macam ku dengar uuuuuhhhhhrrrrggghhhh
ssssssseeeeeeeeeedddddddaaaaaaappppppnnnyyyaaaa " I'm going to cum". Iffa
cakap sambil memautkan kakinya dipinggang aku, minta aku pancut dalam.Kami
sama-sama puas,aku pancut dalam,dibuatnya Iffa subur waktu itu mengandung la
Iffa anak aku.Kami ketawa bersama tanda puas.
Berkucupan, berpelukan. Iffa masih belum mahu melepaskan kakinya, walaupun
koteku aku terasa amat geli di cipapnya. Akhirnya kami berbaring, tanpa mahu
menutup tubuh kami. Kami berbual. Iffa cakap "thank you for the great fuck.
Iffa betul-betul puas." Aku kata "It's a pleasure to fuck you, sayang".
Selang sejam setelah kami tertidur kepenatan kusedar dan ku lihat Iffa
merayap ke koteku aku, Aku tau dia nak lagi. Iffa menjilat-jilat tetek aku,
dan beransur ke perut aku. Sebelum sempat dia sampai ke koteku, aku kata aku
perlu basuh kotneku aku dulu. Lalu aku ke bilik air dan basuh.
Sekembali ke Iffa, dia dah siap melutut di lantai menanti koteku aku. Sambil
aku berdiri, Iffa memasukkan koteku aku ke dalam mulutnya, perlahan-lahan.
Keluar-masuk. Penat berdiri, aku duduk di kerusi, Iffa langsung tak
melepaskan hisapannya. Aku tau dia enjoy menghisap koteku aku. Aku ingatkan
aku dapat bertahan lama selepas pancutan tadi,aku tengok Iffa pakar hisap
koteku,Iffa cakap aku yang ajarnya,bini aku pun tak hisap macam dia, bila
aku rasa aku nak pancut, aku pun mainkan sama biji kelintitnya biar kita
sama-sama puas,bila aku nak pancut Iffa terus menghisap dengan kuat bagai
nak tercabut koteku,aku pula memain biji kelentitnya ,tetiba aku rasakote
macam nak putus rupanya Iffa dah klimaks patut la dia gigit koteku,sabar
sayang nanti putus koteku sapa nak pakai nanti kata ku,aku yang boleh Iffa
klimaks tu pasal aku gentel serta mengorek dengan kasar sekali biji
kelintitnya tu pasal dia klimaks tu,aku pula rasa nak terpancut teurs ku
tolak mulutnya rapat kekoteku,aku tengok dia memang nak rasa air maniku.
Iffa juga menarik bontotku rapat ke mulutnya. Bila terpancut aje, Iffa
segera melepaskan koteku aku, dia terbatuk-batuk. Mana taknya, pancutan mani
aku terus ke dalam tekaknya. Lalu dia masukkan kembali mulutnya kedalam
koteku,Iffa telan habis air maniku,yang meleh dia hisap tarik masuk balik
dalam mulutnya. Bila kami sudah kepuasan ku lihat Iffa menjilat pulak hujung
koteku. Kau orang pun tau mesti geli punya. Aku menjerit. Iffa terus
memasukkan keseluruhan koteku aku ke dalam mulutnya. Aku menjerit lagi. Dan
kami sama-sama tertawa.Aku tanya Iffa kenapa dia hisap sampai pancut. Iffa
kata "sebab abang jilat pantat Iffa sampai Iffa cum so Iffa kenalah hisap
sampai abang cum". Dia ingatkan air mani ni busuk atau kotor, rupanya tak
begitu,sedap dan lazat katanya,lain kali dia nak lagi macam nie.Selepas
membersihkan badan, Iffa cuba membalut dirinya dengan towel, aku tarik towel
itu dan memintanya terus berbogel. Dia setuju. Maka kami terus berbogel.
Hampir jam 2 ptg kami terasa lapar. Aku order room aje penat nak turun bawah
. Bila room service sampai , kami makan sambil telanjang. Aku rasa kau orang
kena cuba makan sambil telanjang dengan partner kau orang. Best ooo, aku
ambil udang nasi goreng tu dan perlahan-lahan sapukan ke pantat Iffa, lalu
aku suap ke dalam mulut. Iffa agak terperanjat, tapi dia pun tak mau kalah,
Iffa ambil jem dan sapukan ke koteku dan jilat. Dia cuba melancap konek aku
supaya pancut ke atas roti untuk di makan, tapi aku tak mau pancut. Aku
balas dengan menghisap teteknya sambil dia makan nasi goreng, malah aku
jilat pantatnya sambil dia makan. Lepas tu dia pulak hisap koteku masa aku
makan. Last sekali, Iffa naik ke atas aku dan masukkan koteku dalam
cipapnya, semua itu dilakukan masa kami makan dan berbual mesra. Macam-macam
lagi kami buat menggunakan idea kreatif kami. Habis makan dan fuck, kami
tengok habis bersepah bilik tu.
Kami berada di dalam bilik tu sampai lebih kurang jam 10.00 malam. sampai
masa untuk check-out. Tapi Iffa minta aku stay lagi sampai esok lalu kami
sama berbohong pasangan kami , nyata dia belum mahu beredar dan berpisah.
Selama itu kami tidak dibaluti seurat benang pun.Tiba masa untuk berpisah,
kami berjanji untuk meneruskan perhubungna sulit ini. Kami akan terus
mencari peluang untuk bersama.

1 comment:

  1. "DUIT MASUK AKAUN KITA TAK BERHENTI..
    Sertai Sistem Automatik Yang Akan Membolehkan RM10 Masuk Ke Dalam Akaun Maybank Anda Setiap Beberapa Minit Selepas Anda Menyertainya Buat Selama-lamanya!"
    Daftar Sekarang Untuk RM10... Sila Klik Di Sini http://www.sumbanganbersama.com/?id=bahri Untuk Kelaman WEB Jana income RM10
    5 Langkah Mudah Untuk Anda Berjaya... Jadi Jangan Tak Buat... Bayangkan Ia Hanya Sekadar Permainan Dari Mengharapkan Tanpa Ada Usaha Anda.. Cuma Ikut 5 Cara Ini Dan Anda Sudah Mula Dalam Langkah Pertama Menjana Curahan RM10 Ke Kedalam Akaun Anda.. Kejayaan Pasti Milik Bersama..
    1). Klik Link Iklan Untuk Keruangan SumbanganBersama.Com.
    2). Daftar Sebagai Ahli Percuma Dan Melihat Cara Pembayaran Dengan Teliti..
    3). Melakukan Pembayaran RM10 Kepada Setiap Upline Seramai 5 Orang...
    4). Download Langkah Mudah Dalam Promosi Yang Telah Disediakan.. Baca Dan Ikut Sepenuhnya Langkah Mudah Dalam Promosi Online... Anda Juga Boleh Hubungi Saya 019-2496906 Untuk Mendapatkan Tips2 Tambahan Dalam Mempromosikan Website Anda..
    5.) Lakukan Sepenuhnya Langkah2 Yang Disediakan Dan Juga Tip2 Tambahan Dari Saya... Kita Pasti Akan Berjaya... InsyaALLAH..
    Bukti Kenapa Cara Ini Mudah Ialah Orang Yang Membaca Iklan Ini Kerana Orang Yang Menghantar Sudah Menjadi Ahli Dan Melakukan 5 Langkah Mudah Untuk Berjaya Ini.. So.. Jangan Anda Risau.. Saya Yakin Dan Seyakin2nya Kejayaan Bagi Mereka Yang Dapat Dan Terus Mengikut 5 Langkah Mudah Untuk Berjaya Ini..
    Klik Di Sini Sekarang!!!

    ReplyDelete